Locul în care poți asculta Edith Piaf în timp ce mănânci ceva bun

De când cu Tipografia din Brașov, nu îmi amintesc să mai fi găsit recent vreun alt local unde poți asculta muzică bună în timp ce-ți savurezi mâncarea. Însă, zilele trecute, în București, am dat de Mon Paris, și preț de trei ore am ascultat cu Mihaela piesele lui Edith Piaf în timp ce ne-am bucurat de porțiile imense de paste. Yep, we’re going global!  😀

Mon Paris din centrul Micului Paris

Poziționat central (prin apropiere de Romană), restaurantul s-a dovedit a fi un loc bun pentru a lua masa atunci când ești în căutarea unui spațiu cozy & yammy food.

1.JPG

Eu sunt genul creeapy pasta fan, deci nu e de mirare că pennele arabbiata mi-au făcut imediat cu ochiul. În plus, pe o vreme rece, cu vânt care ne-a bătut din toate părțile, o porție de paste aburinde, ușor spicy, a fost totcemiputeamdori. ❤

Oricum, nu doar eu și Mihaela păream încântate de mâncare, pentru că, după ora 13:00, locul a început ușor-ușor să se umple. Asta ca să nu mai menționez de curieri care erau mai mult decât suprasolicitați.

Așa că, dacă e să ne ghidăm după înțelepciunea mulțumilor (btw, e și o carte faină pe tema asta pe care o găsești la Publica), bucătăria Mon Paris este pe placul multora.

2

De altfel, din meniu, nu doar pastele sunt de-ncercat, ci și deserturile. Eu am împărțit cu Miha bunătatea asta cu prune și nuci, dar zău că n-am reușit s-o terminăm, oricât ne-am străduit, pentru că era foarte-foarte dulce. Dar dacă ești iubitor de sweets & desserts, go for it!

All in all, cozy place, with lovely music and  yummy in my tummy pasta. De-ncercat dacă te găsești cumva prin centrul Bucureștiului (pe Mihai Eminescu 118, mai exact).

4 gânduri despre „Locul în care poți asculta Edith Piaf în timp ce mănânci ceva bun

  1. Ce fain! L-am trecut pe lista, chiar voiam sa testez un loc nou. Also, tot in Bucuresti, Hecate/Share Cafe pe Olari nr.8, sper sa nu gresesc numarul, in orice caz la 2 minute de intersectia Carol cu Mosilor. Casa nu e inca renovata, acolo se afla inainte libraria Hecate. Am mancat cam un an de zile la ei, primavara, vara, toamna, gradina e foarte simpatica. In ultima vreme fiindca au intrat in casa si vin mai putini oameni cred ca pripesc un pic mancarea. Altminteri, am mancat acolo trei anotimpuri cele mai bune paste din oras, portii uriase la…13 lei.

  2. Vaaaai cum arataaa si pastele si prajitura. Si mie imi plac localurile unde pot sa ascut muzica chill in timp ce imi savurez mancarea sau bautura.

Lasă un comentariu